    From: qnick <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kratka na vat
    Date: Sun, 06 Jun 2010 22:14:58 +0200

    matusm pisze:
    > Czy ktoś sie orientuje ,czy samowolne zdjecie kratki w samohodzie osobowym z
    > homologacja na cieżarowy skutkuje jakimiś sankcjami od policji???
    >
    > Chce samochodem jezdzic tylko w cztery osoby bez przewożenia ladunkow czy
    > musze koniecznie zmieniac dowod rejestracyjbny z wpisem????
    >
    > Nie moge znależć podstawy prawnej na mandat
    >
    > Dziekuje za sugetie i odpowiedz

    Nie podam Ci podstawy prawnej bo nie jestem prawnikiem ale DR zostanie
    zatrzymany oraz sprawa może zostać skierowana do urzędu skarbowego jak
    odliczasz jakiś VAT. Miałem taki przypadek że dowód rejestracyjny został
    zatrzymany za brak kratki a dodatkowo klient mówił że policja zgłosiła
    ten fakt do US. Jak się skończyło nie wiem ja mu tylko zrobiłem badanie
    po zatrzymaniu dowodu jak już założył kratkę z powrotem (jestem
    diagnostą :) ) No chyba, że masz auto zarejestrowane przed 26.05.1999 r.
    wówczas kratka nie jest wymagana dla sam, ciężarowego. Pozdrawiam