  • Data: 2011-05-25 17:35:09
    Temat: Re: Kradzież w supermarkecie przez pomyłkę [długie]
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 25 May 2011 19:14:09 +0200, Johnson napisał(a):

    > Mi to osobiście nie chce się wierzyć że ochroniarz ni z tego ni z owego,
    > bez powodu zaglądał do torebki - nawet ja byłaby otwarta i w to że bez
    > żadnego powodu nawet gdyby taką gumę zauważył wszczynałby raban. Musi
    > być coś więcej, niż napoczęta guma nike wiadomo skąd.

    Kiedyś wychodziłem ze sklepu odzieżowego i mnie zaczepił ochroniarz, żebym
    mu plecak otworzył.
    Odmówiłem, przyleciał następny, powiedziałem że dzwonię na policję jak mają
    jakiś problem i dali sobie spokój.

    Niczego nie ukradłem oczywiście :) Chciałem tylko pokazać, że jednak
    czepiają się bez powodu.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net