  • Data: 2011-05-26 06:41:09
    Temat: Re: Kradzież w supermarkecie przez pomyłkę [długie]
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.05.2011 16:27, Robert Tomasik pisze:

    > Czy to oznacza, ze jednak ukradła? Nic na to nie poradzisz, ani Ty, a ni

    Chyba powinieneś wiedzieć, co oznacza umorzenie.

    > ja, że czasem niestety zdarzają się błędy w orzecznictwie.

    Błędy? Czasem? Po dwóch instancjach? Te nasze sądy to jeden wielki błąd!

    Chuligan kradł paliwo na stacji, został złapany, awanturował się i
    groził, trafił na kilka dni do aresztu, na rozprawie bluzgał na
    wszystkich z sądem włącznie, a sąd skazał go tylko na grzywnę i na
    poczet tej grzywny (właściwie jako całą tę grzywnę) zaliczył te kilka
    dni aresztu.

    Dziewczyna miała kupioną dużo wcześniej i napoczętą (solidnie) paczkę
    gumy do żucia, żadnych dowodów - i sąd tylko łaskawie umorzył.