  • Data: 2014-01-29 15:07:03
    Temat: Re: Kradzież testu w trakcie egzaminu
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 29.01.2014 13:29, Andrzej Lawa wrote:

    > Nie. Wyraziłeś życzenie, które zostało zupełnie słusznie olane.

    przekleje ci ponownie:

    A: "zycze sobie, aby to co powiem, pozostalo miedzy nami, zgadzasz sie?"

    B: "nie zgadzam sie"

    A: "to nic nie powiem"

    > Łaskawie zaprzestań swoich delirycznych urojeń na mój temat.

    To ich nie uzewnetrzniaj ;p

    --

    Zgadzam sie placic trzydziesci zlotych abonamentu RTV /czy jak to sie
    nie bedzie nazywac/ ale pod warunkiem, ze znikna z kanalow TV publicznej

    http://wiadomosci.onet.pl/kraj/braun-tvp-nie-utrzyma
    -sie-z-oplaty-audiowizualnej-bez-reklam/5w52l