  • Data: 2014-01-28 20:03:21
    Temat: Re: Kradzież testu w trakcie egzaminu
    Od: "Student" <w...@s...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Ja bym powiedział prawdę, że gość nie chce sprawdzić Twojego egzaminu, bo
    > go sfotografowałeś.

    Po sesji czy w jej trakcie ? :-) Bo w najbliższą sobotę kolejny termin jest.

    Ja pytam tutaj by mieć szeroką świadomość prawną. Wydaje mi się, że
    poruszone zostały tutaj tylko najbardziej oczywiste kwestie, które sam
    przedstawiłem. Nie jest oczywistych wiele innych. Trochę nie rozumiem więc
    twojego twierdzenia, że "grupa nic tu nie pomoże".