    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kradziez numeru GG
    Date: Mon, 16 Oct 2006 17:23:40 +0200

    Użytkownik "wzietek" <w...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:1160995420.752944.282650@e3g2000cwe.googlegroup
    s.com...

    > To dośc smiała teoria,że włamanie się na konto oznacza
    > jednocześnie odczytanie cudzych wiadomości....Udowodnisz ten fakt?Nie
    > mogę wejśc na cudze konto -nie czytając wiadomości?Mogę!

    Przede wszystkim infromacją dla naszego sprawcy nie przeznaczoną jest samo
    hasło. Zakąłdam, że nie ma wątpliwości co do faktu, że musiał je posiąść.
    Zakładając, ze sama pokrzywdona mu go nie udostępniła, to sprawę to załatwia.

    To, czy przy okazji zapoznał sie z innymi informacjami wymaga już sprawdzenia.
    Ale w każdym razie wystarczy, że uzyska dostęp do tych informacji. Jest nawet
    gdzieś orzeczenie Sądu Najwyższego, że nie trzeba dowodzić tego, że zrozumiał,
    co widział.

    No i bez względu na powyższe dywagacje mamy do czynienia conajmniej z
    usiłowaniem wejścia w posiadanie informacji dla niego nie przeznaczonych.