  • Data: 2005-02-18 17:59:49
    Temat: Re: Kradziez laptopa
    Od: "Grzegorz P. Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości
    news:cv55dc$epe$1@inews.gazeta.pl...
    > delikatnie
    >
    > jezeli wprowazdaja taki przepis, to wszelkie koszty z tym zwiazane
    > powinno miasto pokryc a nie wlasciciel kamienicy bo to po rostu
    > nieuczciwe.

    No, OK niech pokryje miasto.

    > Za zrobienie dziecka z kims kogo na niego nie stac , albo z pierwszym
    > lepszyzm ktory sie do tego nie przyzna,
    > badz 20 z kolei nie majac na utrzymanie jednego.

    Różnie to bywa. Trudno snuć domysły, czy zakładać, że kobieta zaszła w ciążę
    specjalnie, aby zrobić na złość właścicielowi kamienicy.

    > no w tym przypadku w Pana. (jakis czas temu mowil Pan o rownosci wobec
    > prawa)

    owszem, ale nie można kobiety w ciąży wyrzucać siłą, bo jest to przestępstwo
    a może być nawet zbrodnia wobec dziecka które nosi w brzuchu.

    > Mysle ze o uczciwosci nie mozna mowic w momencie gdy juz ten przepis sie
    > stosuje, podobnie
    > jak ten z kodesku pracy o czym wczesniej napisalem. (ciaza)
    > Pan sobie wyobrazi ze ktos zaklada firme, otrzymuje dofinansowanie z unii,
    > zatrudnia 2 pracownice,
    > na okres probny po ktorym okazuje sie ze sie nie nadaja. Okazuje sie ze
    > ukryly fakt iz sa w ciazy.
    > Bankrut jak by nie patrzec. Powinno to byc traktowanie jako oszustwo.

    Nie wiem. Nie mam zdania na ten temat. Nie mam czasu nad tym myśleć.