  • Data: 2005-02-18 16:33:48
    Temat: Re: Kradziez laptopa
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wraz z Urzędem Miejskim powinni postarać się o lokal zastępczy i
    delikatnie
    > wytłumaczyć tej pani, że tam będzie jej lepiej, pomóc w przeprowadzce itd.

    jezeli wprowazdaja taki przepis, to wszelkie koszty z tym zwiazane
    powinno miasto pokryc a nie wlasciciel kamienicy bo to po rostu nieuczciwe.

    > Jakoś trudno mi uwierzyć że ma zyski tylko z tego jednego mieszkania.

    bardzo proste:
    Ma Pan mieszkanie, wynajmuje kilka pokoi i z tego zyje.
    Zreszta to bez roznicy, uwazam
    to za absurd aby wlasciciel lokalu odpowiadal za nieodpowiedzialne
    zachowanie lokatora.
    Za zrobienie dziecka z kims kogo na niego nie stac , albo z pierwszym
    lepszyzm ktory sie do tego nie przyzna,
    badz 20 z kolei nie majac na utrzymanie jednego.

    > W czyim rozumowaniu?

    no w tym przypadku w Pana. (jakis czas temu mowil Pan o rownosci wobec
    prawa)

    > Tu porusza pan problem uczciwości tej osoby. Nie wiem czy jest uczciwa czy
    > nie. Zakładam że jest. Ma pan podstawy aby twierdzić, że nie jest?

    Mysle ze o uczciwosci nie mozna mowic w momencie gdy juz ten przepis sie
    stosuje, podobnie
    jak ten z kodesku pracy o czym wczesniej napisalem. (ciaza)
    Pan sobie wyobrazi ze ktos zaklada firme, otrzymuje dofinansowanie z unii, i
    zatrudnia 2 pracownice,
    na okres probny po ktorym okazuje sie ze sie nie nadaja. Okazuje sie ze
    ukryly fakt iz sa w ciazy.
    Bankrut jak by nie patrzec. Powinno to byc traktowanie jako oszustwo.

    P.