  • Data: 2005-02-18 09:13:15
    Temat: Re: Kradziez laptopa
    Od: "Grzegorz P. Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "rezist.com" <s...@p...com> napisał w wiadomości
    news:cv1s8o$eul$1@sparrow.axelspringer.com.pl...

    > ale Ci powiedzieli...

    A pan myślał, że co jej powiedzą w polskim sądzie, czy w prokuraturze?
    Mój ojciec od ponad roku nie ma odpowiedzi w sprawie oszukania go przez
    kredyty argentyńskie na 800 zł. Ani zwrotu pieniędzy ani ukarania sprawcy.
    Jedyny człowiek który właściwie rozliczył kredyty argentyńskie w Katowicach
    trafił do więzienia. W sumie i tak postrzelił nie tych co trzeba.