  • Data: 2005-02-18 12:00:48
    Temat: Re: Kradziez laptopa
    Od: "Grzegorz P. Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:cv4jr1$20l$1@opal.futuro.pl...

    > a ty probowales??

    jasne.

    > bo podobno w kompach zbytnio kumaty nie jestes

    Podbno ma pan długie wąsy na plecach, ale przykrywa pan koszulą i nie widać.

    > poza tym mowa do tej pory byla tylko o danych z komputera a nie o mirrorze
    > dysku

    Rozumiem. Jeżeli ta pani sobie potrafi podłączyć drugi dysk i przegrać dane
    też nie widzę problemu, ale sprawiedliwie by było gdyby wgrali te dane tej
    pani na dysk w laptopie, który odkupią. Jeżeli to pożądny serwis powinni
    wymieniać dysk w laptopie, czy w komputerze i wgrać z powrotem dane na dysk
    z systemem. Chyba ta pani ma licencję i oryginalną płytkę z Windowsami?
    Powinno być w komplecie gdy kupowała notebook. Pracowałem też kiedyś w
    charakterze serwisanta komputerów i zapewne nie wypuścilibyśmy pani z
    dyskiem w ręce i danymi na lód w taki sposób.

    Co gdyby trafili na osobę, która nie potrafi przegrać danych z dysku PC na
    laptopa, bo na przykład nie ma w domu stacjonarnego komputera. Powinno to
    być wliczone w koszt tego typu kompleksowej usługi. Wiem, że odzyskiwanie
    danych kosztuje bardzo dużo.

    Dali jej dysk i nie martwią się dalej czy ona sobie umie te dane z tego
    dysku przegrać czy nie. Bardzo źle świadczy to o tej firmie. Proszę podać
    nazwę tej firmy, będę omijał w przyszłości z daleka, bo ich dewizą jest jak
    widać:
    "masz dysk z danymi, ale nie masz komputera więc radź sobie frajerze"