  • Data: 2005-02-17 07:55:44
    Temat: Re: Kradziez laptopa
    Od: "maciejka" <b...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Grzegorz P. Kruk, Ph.D. wrote:

    > To ma Pani szczęście. Moim zdaniem powinni Pani kupić nowy notebook o
    > takich samych, lub lepszych parametrach i zamontować ten dysk, oraz
    > uruchomić system. Z XP może mieć Pani w domu problemy, jeżeli zamontują
    > dysk ot tak do innego notebooka.

    Dysk na ktorym sa dane to dysk do PC , wiec tu problemu nie ma.

    Proponuja mi w tej chwili zakup laptopa o nawet troche wyzszych parametrach
    , ale z pirackim XP.
    Upieraja sie ze nie oddadza rownowartosci tego laptopa tak abym
    mogala sama podjac decyzja jaki sprzęt kupic , dlatego ze zalezy im zeby to
    wziaść na siebie
    i miec koszt +VAT - sa rowniez ubezpieczeni, a wiec odszkodowanie jakies za
    kradziez rownież otrzymaja.

    Jak ich zmusic do tego aby to byla gotowka ,za ktora kupie laptop na swoja
    firme?