  • Data: 2005-02-17 10:01:27
    Temat: Re: Kradziez laptopa
    Od: "maciejka" <b...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Massai wrote:
    > Powolutku.
    > W przypadku laptopa, marka ma duże znaczenie - dla ceny.
    To była Toshiba z matryca 1600x1200 - ( dla mnie wazne)

    > Niech odkupią taki sam, jak tacy mądrale. Z oryginalnym systemem, jeśli
    > miałaś OEM.

    Problem w tym ze juz tego modelu nie mozna dostać:( ( sprawdzone)

    > Co do twojej chęci dostania pieniedzy, nie sprzętu, żeby sama kupić...
    > nie bardzo. Bierzesz na firmę, odliczasz VAT, wrzucasz w koszty itp.
    > Więc było nie było zyskujesz - i nie masz dla tego uzasadnienia.

    Ale oni zmierzaja do tego samego ,
    chca kupic na swoja firme, wrzucic w koszty +odliczyć Vat.+
    odszkodowanie od ubezpieczyciela dodatkowo zgarnac.

    A ja zostane z pokwitowaniem :(

    Najgorsze to , ze maszyny ktore proponuja jako zadoscuczynienie
    licza w cenach brutto , a wiec to zdecydowanie ogranicza ich parametry ,
    a jezeli ja sie upieram przy tych samych parametrach ,
    to oni twierdza ze to jest za drogo i chce od nich wyludzic nienalezna
    wartosc.
    I tak w kołko:(