    From: "fotkom" <f...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kradzież Mojego Dzieła
    Date: Thu, 19 Jun 2003 19:36:18 +0200

    Użytkownik "Henry (Henryk Galuhn)" <h...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:bcpttm$l0j$1@flis.man.torun.pl...
    > "SzerszeN" <s...@t...pl> wrote in message

    > Po pierwsze to czy zdjęcie jest objęte prawem autorskim czy nie to sprawa
    > dyskusyjna. Autor może zawsze powiedzieć że ten niebieski element
    > wprowadził specjalnie i jest to jego zabieg "idywidualizacji" zdjęcia.
    > Nawet jeśli nie jest to "tamten" umieszcza na aukcji zdjęcie innego
    przedmiotu
    > niż sprzedaje - nie pisząc że to jest inny gameboy - co dla mnie już jest
    > oszustwem.
    > Poza tym zdjęcia podlegające prawu autorskiemu są chronione zawsze - nawet
    > bez (c)opyright'a.

> [...]
    NO wlasnie
    czytam ten watek i mysle sobie ze tu prawie sami zlodzieje siedza
    mysle ze nie dziwne jest ze nikt nie ma poszanowania dla prawa skoro tutaj
    taki hasla padaja
    co za roznica czy to dzielo czy nie
    zrobil to zdjecie i jest jego. MOze to byc najgorszy kicz jaki kiedykolwiek
    stworzono
    wsyzscy sa nie wiem jak madrzy
    a gdyby chodzilo o ich "badziewia" zachowywali sie podobnie
    WIec panowie troszke poszanowania dla wlasnosci
    niezaleznie od tego czy ta wlasnosc jest czyms czy niczym
    Pozdrawiam
    FotkoM