  • Data: 2003-06-18 18:32:19
    Temat: Re: Kradzież Mojego Dzieła
    Od: "Słonik" <s...@h...tv> szukaj wiadomości tego autora

    Człowieku!To przecież nie obraz tylko fotka gierki. Takich sytuacji dzieje
    się dziennie pewnie z dobre 100 , nie każdy ma zdjęcie czegoś tam i kopiuje.
    W Allegro masz opcję zabezpieczającą przed kopiowaniem "Twoich Dzieł" ten
    programik coś kosztuje, ale wtedy nie da się skopiować zdjęcia tzn zapisać
    tak łatwo...........
    W sąd- ok możesz być urażony, ale jaka kwota Cie satysfakcjonuje ? 20 zł 100
    zł? Jakie straty poniosłeś w skutek skopiowania zdjęcia gierki za 80 zł ? 5
    zł Bo ktoś więcej u niego zalicytował ????
    Zastanów się..........
    Słonik