  • Data: 2003-06-18 14:45:08
    Temat: Re: Kradzież Mojego Dzieła
    Od: "Henry \(Henryk Galuhn\)" <h...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    "SzerszeN" <s...@t...pl> wrote in message
    news:VjYHa.1836$RM6.23880@news.chello.at...

    > Użytkownik "Wojtuś puszcza faję" <p...@p...pl> napisał w wiadomości
    > [ciach]
    >
    > a nie uwazasz ze troche przesadzasz??
    >
    > sorry, ale to zwykle zawracanie gitary, sprzedajecie to samo, gre, a nie
    > zdjece, pomijam fakt czy on mam mozliwosc zrobienia takiej fotki czy nie
    > ale on nie twierdzi ze dokonal aktu artystycznego w postaci takiego zdjecia,
    > moze gdyby byl bardziej bystry to by znalazl takie fotki w sieci, ale
    > poszedl po najmniejszej lini oporu i wziol fotke z allegro
    > ty ze swojej strony tez nie zastrzegles tych zdjec copyrightem

    Po pierwsze to czy zdjęcie jest objęte prawem autorskim czy nie to sprawa
    dyskusyjna. Autor może zawsze powiedzieć że ten niebieski element
    wprowadził specjalnie i jest to jego zabieg "idywidualizacji" zdjęcia.
    Nawet jeśli nie jest to "tamten" umieszcza na aukcji zdjęcie innego przedmiotu
    niż sprzedaje - nie pisząc że to jest inny gameboy - co dla mnie już jest
    oszustwem.
    Poza tym zdjęcia podlegające prawu autorskiemu są chronione zawsze - nawet
    bez (c)opyright'a.

    Pozdrawiam,
    Henry