eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKoszty reklamacji i niezgodność towaru z umową [allegro] [długie] › Re: Koszty reklamacji i niezgodność towaru z umową [allegro] [długie]
  • Data: 2009-12-10 23:40:09
    Temat: Re: Koszty reklamacji i niezgodność towaru z umową [allegro] [długie]
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    mvoicem napisał(a) :

    > A jakbyś nie wiedział czy i jaki komentarz wystawiła druga strona to co
    > byś zrobił? Nie wystawił komentarza w ogóle?

    Jakby te komentarze były ukryte do momentu wystawienia przez drugą
    stronę? Wtedy bym wystawiał, w razie potrzeby, negatywy że hej :-)
    Serio, to uważam, że na negatyw też trzeba zasłużyć.
    A jak by wtedy wzrosła rzetelność sprzedawców. Prawdopodobnie nie
    było by już takich, co to mają 30.000 transakcji i negatyw lub
    neutralny co 30 komentarz. A ile w tym obecnie nie wystawionych z
    obawy zemsty? Pewnie drugie tyle.

    Zbyszek
    PGP key: 0x78E9C79E