  • Data: 2004-07-27 08:25:03
    Temat: Re: Koszty reklamacji
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 27 Jul 2004 05:53:23 +0000 (UTC), Lukasz Biegaj naskrobał(a):

    > Sprzedalem przedmiot, kupujacy stwierdzil ze nie odpowiada on
    > informacjom jakie uzyskal przed sprzedaza i chce zwrotu pieniedzy na
    > podstawie niezgodnosci towaru z opisem.
    >
    > Jasne jest dla mnie, ze w takim wypadku zwracam mu oplate w zamian za
    > przedmiot. Nie wiem jedynie kto powinien pokryc koszty transportu w moja
    > strone oraz czy powinienem zwrocic koszty transportu ktore poniosl
    > kupujacy przy zakupie.
    >
    > Prosze o podstawe prawna, z gory dziekuje za odpowiedz.

    niezgodność towaru dotyczy tylko sprzedaży firma -> osoba fizyczna podst
    prawana art 1 par 1 ustawy szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.
    Jeżeli tak było to niestety pokrywasz koszt transportu konsumneta pods
    prawna art 8 par 2 tejże ustawy.

    Nie jestem pewnien czy ustawa dotyczy sprzedaży z licytacji (patrz allegro
    itp).

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org