  • Data: 2004-04-10 21:56:26
    Temat: Re: Koszta sadowe..
    Od: "Kris" <T...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Dredd" <...@...pl> wrote in message news:c58ilf$82d$1@flis.man.torun.pl...

    > A to już zależy m.in. od tego o jakiej sprawie mówimy - karnej?,
    > cywilnej?, po prawomocnym wyroku?, przed wyrokiem?
    >
    > --
    > Wysłano z serwisu Usenet na stronach PomocPrawna.INFO
    > -> http://usenet.pomocprawna.info

    W trybie nakazowym..,towarzystwo ubezpieczeniowe mnie zrobilo w jajo, a
    potem z automatu wnioslo skarge w trybie nakazowym, im przyznano racje, a
    mnie obciazono kosztami.., wiec szukam mozliwosci wybronienia paru groszy
    przed tymi padlinozercami, przynajmniej w jakiejs czesci..Nie mam szans na
    odwolanie, bo dalem sobie wcisnac kit na gebe..(chyba musialem miec
    'okres'..?!!)

    Kris