  • Data: 2002-04-16 15:08:15
    Temat: Re: Koszta rozwodowe
    Od: "rob" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:a9cq50$eo0$1@absinth.dialog.net.pl...

    > kwestii kontaktów na wniosek strony zainteresowanej ukara ją grzywną a
    kiedy
    > będzie uporczywie sie uchylała w dalszym ciągu od respektowania zawartych
    > postanowien może nawet skończyć sie to zamiana grzywny na odsiadkę ,
    > mogłabym podac takiej sprawy sygn, jednak nie mogę tego uczynić .
    > Ponadto można wnosić o kontakty pod obecność kuratora sądowego .Ale to
    > namiastka co można faktycznie zrobić.
    Wszystko można. Tyle tylko, że mi chodzi raczej o praktykę. Ile razy mozna
    karać grzywną? A jesli kobieta nie pracuje, albo pracuje i zarabia mało, to
    jaki sedzia będzie powtarzał ten manewr działając przecież w jakimś sensie
    na szkodę dziecka? A jaki sędzia rodzinny wsadzi matkę samotnie? wychowującą
    dziecko do pudła? Wyjatki się zdarzają ale raczej potwierdzają regułę. Poza
    tym pomyśl o egzekucji - ile to potrwa. A jesli matka bedzie chciała, to i
    tak zrobi jak zechce. To nie jest dobre, ale w tych sprawach też:-) raczej
    kobiety dyktują warunki.
    Ściskam
    Rob