  • Data: 2002-04-14 20:55:12
    Temat: Re: Koszta rozwodowe
    Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "rob" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:3cb9c7ee_2@news.vogel.pl...

    > Użytkownik "Lusia" <L...@g...pl> napisał w wiadomości

    > decydowała o odwiedzinach, bo przepisy dotyczące tej sprawy w zakresie
    > egzekucji orzeczeń sądowych niewiele załatwiają.

    kwestii kontaktów na wniosek strony zainteresowanej ukara ją grzywną a kiedy
    będzie uporczywie sie uchylała w dalszym ciągu od respektowania zawartych
    postanowien może nawet skończyć sie to zamiana grzywny na odsiadkę ,
    mogłabym podac takiej sprawy sygn, jednak nie mogę tego uczynić .
    Ponadto można wnosić o kontakty pod obecność kuratora sądowego .Ale to
    namiastka co można faktycznie zrobić.

    stawiennictwa .Tak ,że wszystkie te twoje gdybania raczej ??????????????????

    > Tak więc po prostu sami się dogadajcie, a do sądu idź wtedy, gdy mąż nie
    > będzie przestrzegał umowy.

    Pozdrowienia Sandra