  • Data: 2002-04-16 22:50:11
    Temat: Re: Koszta rozwodowe
    Od: "rob" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:a9htpr$9pr$1@absinth.dialog.net.pl...

    > ,że z wielką ochotą robiłabym to raz na miesiąc dla dobrego przykładu
    > ....:-) I wszystko zgodnie z prawem ... I wierz mi ,że coraz częściej
    > stosowane w sądach młodzi asesorzy zmieniają obowiązujące normy a dziecko
    > opieka ????? Walczy sie tym sposobem właśnie o dobro dziecka . bo i
    > dlaczego taka pani nawiedzona nie dopuszcza ojca ??? Tylko dlatego ,że
    > przemawia przez nią nie dobro dziecka tylko zawiść ,że przestała być
    > atrakcyjna ??? Zemsta ???
    No to Bogu dzięki. Chociaż tych młodych asesorów w rodzinnym, to jak na
    lekarstwo. Ale może w twoim rejonie jest inaczej? Poza tym asesor, to za
    bardzo wychylać się nie może.
    A gdybym doradzał takiej pani, to wierz mi, tatuś miałby poważny problem
    nawet gdyby zaangażował w to sąd. Jest cała paleta uników. Przed sądem też.
    Taka osoba musi mieć tylko głowę na karku albo radzić się kogoś, kto ma o
    tym jakieś pojęcie. I mścić się może do oporu.
    No, ale lepiej niech będzie już atrakcyjna:-)
    Gorące uściski kotku:-)
    Rob