eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKorzystanie z niezabezpieczonej sieci-przestępstwo czy nie? › Re: Korzystanie z niezabezpieczonej sieci-przestępstwo czy nie?
  • Data: 2011-05-04 12:57:34
    Temat: Re: Korzystanie z niezabezpieczonej sieci-przestępstwo czy nie?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 3 May 2011, Smok Eustachy wrote:

    > Dnia Mon, 02 May 2011 16:12:13 +0200, leon napisał(a):
    > /../
    >
    > Ależ nie rozumiesz intencji ustawodawcy. "Uprawnienie" znaczy pisemne
    > zezwolenie.

    Stanowczo sprzeciwiam się jakoby.
    Konkretnie mam na myśli słowo "pisemny", które jest oczywistym
    nadużyciem :)

    Intencję ustawodawcy w zakresie *form* określa ten przepis:
    _117.html
    +++
    60
    Z zastrzeżeniem wyjštków w ustawie przewidzianych, wola osoby dokonujšcej
    czynnoœci prawnej może być wyrażona przez każde zachowanie się tej osoby,
    które ujawnia jej wolę w sposób dostateczny [...]
    ---

    Zaznaczam, że powyższe nijak nie rozwikłuje dyskusji nad koniecznością
    zajścia *faktu* "uzyskania uprawnienia".

    pzdr, Gotfryd