eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKorzystanie z niezabezpieczonej sieci-przestępstwo czy nie? › Re: Korzystanie z niezabezpieczonej sieci-przest?pstwo czy nie?
  • Data: 2011-05-05 06:58:14
    Temat: Re: Korzystanie z niezabezpieczonej sieci-przest?pstwo czy nie?
    Od: Olgierd <n...@n...problem> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 05 May 2011 00:29:59 +0200, Robert Jaroszuk napisał(a):

    > Ale strony mogą być prywatne, tak ? Jeśli mam swoją galerię zdjęć (adres
    > w stopce) i nie jest ona zabezpieczona np. hasłem, to czy udostępniam ją
    > publicznie czy nie?

    Udostępniasz. I z tego wnoszę, że "jest dla każdego".

    > A że go w sieci ogłaszam ? Tak samo punkt dostępowy sieci bezprzewodowej
    > ogłasza się w eterze...

    W sensie, że ten punkt pisze gdzieś "wpisz ĄĘÓ, a będziesz miał
    internety"? Raczej nie...

    Co nie zmienia faktu, że skoro przepis prowadzi do takich wniosków, to
    jest do bani. Aczkolwiek sam w sobie jest raczej O.K. -- myślę, że
    brakuje tam po prostu jakiegoś wyłączenia (albo trzeba poczekać na
    orzecznictwo, aż dorobi).

    --
    :-) Olgierd
    Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl