eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKorzystanie z niezabezpieczonej sieci-przestępstwo czy nie? › Re: Korzystanie z niezabezpieczonej sieci-przest?pstwo czy nie?
  • Data: 2011-05-04 13:02:23
    Temat: Re: Korzystanie z niezabezpieczonej sieci-przest?pstwo czy nie?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 4 May 2011, Andrzej Ława wrote:

    > Dobre pytanie. Przynajmniej z usenetem nie ma u mnie problemu: dostęp do
    > serwera mam przez hasło. Ale co z tymi, co korzystają z serwerów
    > niewymagających autoryzacji? ;->

    Zależy.
    Ja mam prosto - dostęp do serwera wynika z umowy.
    O ile wiem, onet i inne takie *również* są ograniczone takim obostrzeniem
    (dostęp jest niejako "przy okazji" zakładania konta tu i ówdzie i zgodą
    na przyjmowanie reklam na przykład).
    Ile serwerów przyjmuje połączenia bez ograniczeń? :) (z każdego adresu)

    pzdr, Gotfryd