  • Data: 2022-04-26 13:59:46
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.04.2022 o 13:21, Kviat pisze:

    > Ale rozumiesz, że aby wziąć czwartą dawkę trzeba najpierw wziąć dawkę
    > podstawową (np.2 dawki), potem dawkę przypominającą, a dopiero potem
    > możesz mówić o czwartej dawce?

    No i? Wziąłeś wszystko i teraz masz już zerową odporność. Skoro masz
    zerową to działa czy nie działa. Działało (lepie lub gorzej) minęło 20
    tygodni i nie działa. Masz problem z rozróżnieniem teazżniejszości od
    przeszłości? _Teraz_nie_działa_. I nie nie można wziąć kolejnego
    bosterka - nie robi i już.

    > Cały czas każdy nieszczepiony może się zgłosić do szczepienia.

    Ale zaszczepiony trzema dawkami już nie. Co mnie obchodzi, że dla
    antyszczepa by działało, skoro też nie działa, bo on się nie zaszczepił.
    NIe działa i już.

    > Naukowcy nadal zalecają szczepienia.
    > Po chuj zalecają szczepienia niedziałającą szczepionką?

    Bo zmniejsza szansę ciężkiego przebiegu i w konsekwencji zgonu. Dla osób
    z grup ryzyka ma sens. Dla pozostałych... ma tylko wtedy jak jest za
    darmo. Za darmo nie jest. Drenuje całkiem konkretnie budżet i nie
    przynosi dla grup spoza ryzyka efektów adekwatnych do nakładów.

    > Naukowcy nadal zalecają szczepienia.
    > Po chuj zalecają szczepienia niedziałającą szczepionką?

    "Naukowcy" zbadali dizle i były zajebiste Okazało się że nie są.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!