    From: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Korelacja
    Date: Wed, 20 Apr 2022 13:45:26 +0200
    <625aa11d$0$477$65785112@news.neostrada.pl> <t3ec56$9sp$1@gioia.aioe.org>
    <625aceed$0$474$65785112@news.neostrada.pl>
    <t3f9lr$1jj8$1@gioia.aioe.org>
    <625bae3d$0$489$65785112@news.neostrada.pl>
    <t3hubj$153g$1@gioia.aioe.org>
    <625d0cac$0$469$65785112@news.neostrada.pl>
    <2p97K.138660$Mih.86745@fx05.ams1>
    <625d3f77$0$457$65785112@news.neostrada.pl>
    <S5m7K.111513$f91.56194@fx09.ams1> <t3lkn9$41r$1@gioia.aioe.org>
    <p1eoew6go8i2$.ctfw3zksfazr.dlg@40tude.net> <t3o6pn$q2u$1@gioia.aioe.org>
    <625fe111$0$447$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 20.04.2022 o 12:31, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Tomasz Kaczanowski"  napisał w wiadomości grup

    968,wlochy-koronawirus-lombardia-bergamo-zgony.html

    > Tzn co - nie bylo tych zgonów?

    trochę zgonów było, ale te trumny były tylko straszeniem, zdjęcie
    przerobione sprzed kilku lat.
    Błędem było podłączanie wszystkich do respiratorów, wiedziano to już na
    wiosnę 2020r. Tu dowód:
    https://www.o2.pl/artykul/koronawirus-respiratory-mo
    ga-uszkodzic-pluca-lekarze-zaniepokojeni-64996972795
    67489a

    a tu potwierdzenie tego z badań wcześniejszych
    https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/26003390/

    dlaczego tak zaczęto leczyć? Na podstawie przygotowanego przez
    Chińczyków dokumentu
    https://www.who.int/docs/default-source/coronaviruse
    /who-china-joint-mission-on-covid-19-final-report.pd

    Jak pisałem, już wtedy lekarze mówili, że to zła metoda, tu przykład
    (nie wiem, jak uchował się na yt, ale jest)
    https://www.youtube.com/watch?v=k9GYTc53r2o
    Tu inny sceptyk co do takiego leczenia:
    https://www.spectator.co.uk/article/Ventilators-aren
    -t-a-panacea-for-a-pandemic-like-coronavirus

    Dlaczego tak długo zajęło dojście do tego wielu innym, że to zła metoda?
    Otóż zakazano sekcji zwłok, a więc nie było z czego uczyć się jak leczyć
    tą chorobę skutecznie, co jest właściwą przyczyną niewłaściwej
    saturacji. Teraz wiemy więcej i lekarze twierdzą, że podstawowy błąd to
    podłączanie właśnie pod respirator większość z tych osób.

    > Moze zawazylo doswiadczenie z poprzednegio SARS ..

    hmmm... to tak jakby w całej Polsce znaleźć z 300 przypadków jakiejś
    choroby, nie wiedząc, że taka choroba jest w ogóle, a przypomina grypę i
    jej powikłania... Trochę to dziwne nie?

    > A w Japonii, Korei i podobnych krajach jest zwyczaj chodzenia w maskach
    > w czasie
    > przeziębienia. Zeby nie zarazac.

    Bo chodzą chorzy do pracy. I tak to niewiele daje (właśnie dlatego, że
    ta tak chodzą robiono przez lata badania i nie wykazały skuteczności tej
    metody - dlatego wiosną 2020r na stronach WHO jeszcze wisiały
    informacje, że nie zaleca się masek, a potem dziwny zwrot w tym
    względzie. Posłuchaj sobie Pyrcia, Grzesiowskiego, Guta, Szumowskiego
    którzy śmieją się z tych co chcą nosić maski i tłumaczą dlaczego one nie
    działają. Miesiąc później zwrot o 180 stopni.

    > No coz - WHO najpierw dementowalo, potem polecalo maski - ja tam nie wiem.
    > Wirus jest malutki, pory w maskach duże, ale zdaje sie, ze jednak
    > zatrzymują kropelki, ktore są nosicielami wirusa.

    nie - zatrzymują duże krople, wirus roznosi się na kroplach
    aerozolowych. Dla nich pory w masce chirurgicznej są za duże... Nie
    wspomnę już o takiej podstawowej rzeczy jak brak szczelności tych masek.

    > Przynajmiej troche zatrzymuja, a to moze byc na miare zmniejszania
    > epidemii.

    nie nie zatrzymują. wszystko i tak się wydostaje. A nie powoduje
    zakażenia pojedynczy podmuch, a stężenie wirusa w powietrzu. Ba niektóre
    maski (te bawełniane) wręcz mogą powodowac więcej takiego wirusa, bo
    większe krople rozbijane są na mniejsze i miast opaść na ziemię i być
    niegroźnymi unoszą się dłużej w powietrzu....

    > To jak z tymi danymi z Bergamo - byl ten 14-krotny wzrost, czy nie było?

    był, ale z tego względu, że zastosowano chiński protokół "leczenia"

    > W zasadzie tak, no chyba, ze wczesniej bedzie szczepionka, lub
    > lekarstwo, lub wszyscy sie zarazą.

    nie, bo skutecznej szczepionki na koronawirusy nie udało się wcześniej
    zrobić, choć próbowano. Efekty były gorsze niż przy grypie. Jak się
    okazuje - to teraz też się nie udało, choć niektórzy zaklinają rzeczywistość

    > I wychodzi na to, ze sie wszyscy zarazili, jak nie w pierwszej fali, to
    > w następnch, kto mial umrzec ten umarl, ale ...
    > -respiratorow starczyło,
    > -byl czas nowe kupic,
    > -grabarzy starczylo

    Jak to się działo, że w 2017 też wystarczyło?

    https://www.rp.pl/diagnostyka-i-terapie/art482071-dr
    -basiukiewicz-chronmy-przede-wszystkim-osoby-starsze
    Tak dla przypomnienia.

    --
    http://zrzeda.pl