    From: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Korelacja
    Date: Sat, 16 Apr 2022 22:41:31 +0200
    <97t81xngk75b$.1iy7xsgqjlt4i.dlg@40tude.net>
    <t38u94$1pr5$1@gioia.aioe.org>
    <4b5gvueda5h3.gzjnq6l0hbfe$.dlg@40tude.net>
    <xHU5K.219244$Xa1.89529@fx10.ams1>
    <62581e05$0$480$65785112@news.neostrada.pl>
    <Zyp6K.403928$Lc1.136150@fx12.ams1>
    <625a61cc$0$496$65785112@news.neostrada.pl>
    <t3e1ap$1hlf$1@gioia.aioe.org>
    <625a98d9$0$477$65785112@news.neostrada.pl>
    <t3e6og$1tqn$1@gioia.aioe.org>
    <625aa11d$0$477$65785112@news.neostrada.pl> <t3ec56$9sp$1@gioia.aioe.org>
    <625aceed$0$474$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 16.04.2022 o 16:13, Shrek pisze:

    > A to pierwsza choroby, która... nie jest niby chorobą zakaźną.

    Nie jest, bo politycy do listy nie dopisali?
    Serio?

    > Przepraszam kurwa że zapytam, ale to te lokdałny dotyczyły tylko
    > chorych? O ja pierdolę - nikt mi nie powiedział.

    Przepraszam kurwa, że odpowiem, ale dlatego lokdałny nie dotyczyły tylko
    chorych, bo żyjemy w XXI wieku i nie uważamy, że wywożenie chorych na
    bezludną wyspę jest OK.
    A przynajmniej nie uważa tak ta bardziej wyedukowana i cywilizowana
    część społeczeństwa, bo nie wątpię, że niektórzy nadal mentalnie żyją w
    średniowieczu i woleliby jednak chorych wywieźć. Albo zamknąć w gettcie.

    Co nie zmienia faktu, że naukowcy mają rację, że ograniczenie kontaktów
    powoduje zmniejszenie transmisji wirusa, a że w państwach cywilizowanych
    nie wywozi się chorych na bezludne wyspy i nie zamyka w gettach, to
    lokdałn siłą rzeczy musiał również dotyczyć ludzi zdrowych.
    Nawet co bardziej rozgarnięte dzieci to rozumieją.

    > Nie, nie - to wy się umówiliście, że poświęcamy młode pokolenie które
    > będzie miało chujową edukację, start na tynku pracy i brak dostępu do
    > podstawowej opieki zdrowotnej oraz ich zdrowie psychiczne dla emerytów.
    > I twierdzicie że uratowaliści emerytów ale ignorujecie koszty społeczne
    > poniesione przez resztę społeczeństwa.

    Ale rozumiesz, że umierali również młodzi i zdrowi?

    > Coś w tym stylu. Jeśli prawo do edukacji, pracy i ogólnie godnego życia
    > nazwiesz po prostu komfortem. Narobiliśmy takiego długu ekonomicznego,
    > zdrowotnego i edukacyjnego, że chuj.

    Jakiego znowu długu? Cofnęliśmy się w rozwoju?
    Spowolnienie to nie dramat. Ta cała sytuacja tylko obnażyła idiotyzm
    pędu za wzrostem gospodarczym za każdą cenę. Planecie wyszło na zdrowie,
    ludzie dostali czas na przemyślenie w domach, czy faktycznie warto się
    tak zarzynać dla "chlebodawcy" zapierdalając jak do tej pory tylko po
    to, żeby co dwa lata kupić nowego suva, albo nowego smyrofona, albo
    jeszcze szybszy komputer, bo nowe gierki nie chcą chodzić na starym
    I co się takiego stanie, że nowy model smartfona wyjdzie za 3 lata, a
    nie za rok, albo nawet później? Świat się skończy?
    Ja tu żadnego długu nie widzę, a wręcz przeciwnie.

    > Raczej inaczej. Niech ci co są narażeni się sami lokdałnują,

    A znasz jakiś test, który pokazałby, że po zarażeniu na 100% przeżyjesz?

    Cywilizowane społeczeństwa umówiły się, że będą również chronić przed
    głupotą młodych, zdrowych i nieśmiertelnych, którym się wydaje, że nie
    są narażeni, że nie są w grupie ryzyka, bo przecież są młodzi zdrowi,
    nieśmiertelni, bo chodzą na siłownię. A do ich sklepu i do ich pracy na
    pewno chorzy nie przychodzą, więc jakieś debile nie mają prawa im
    zakazywać chodzić do sklepu i do pracy, a tym bardziej jechać na wakacje.

    > potem zaszczepią działającą szczepionką i wszyscy wygrali... A reszta niech
    > normalnie pracuje i żyje bo nawet jak zachorują to szanse zgonu mają tak
    > mizerną, że nikgogo indywidualnie to nie przeraża.

    Teraz.
    Bo mizerną szansę na zgon, to masz dzięki (niedziałającym, a szury miały
    rację) szczepionkom.
    Przed szczepionkami, to wielu młodych i zdrowych się zdziwiło, że nie są
    nieśmiertelni.
    I nadal antyszczepionkowych szurów nie brakuje, a jako dowód na to, że
    szczepionki nie są potrzebne (i nie działają, a szury miały rację)
    pokazują fakt, że przecież oni nie umarli i nawet kataru nie mieli.
    Skoro oni żyją, to ci młodzi, zdrowi i nieśmiertelni którzy umarli też
    przecież powinni żyć, więc po chuj były te lokdałny i niepotrzebne
    narażanie ludzi na stres strzykawkami.

    Pozdrawiam
    Piotr