  • Data: 2022-02-25 13:17:14
    Temat: Re: Korelacja
    Od: n...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> napisał(-a):

    > [..]
    OmurHlg4HObMb/view

    > Obawiam się, że prześledzenie Waszych wczesniejszych zmagań by mnie
    > zabiło, więc muszę zapytać wprost: tylko na podstawie tego wykresu
    > twierdzi?

    1. Wkleiłem Shurkowi wykres pokazujący, że w w krajach "zaszczpionych" jest
    dużo mniejszy % zgonów.
    2. Shurek stwierdził, że widać jasno, że korelacja jest "zaborowa", tzn.
    umierają bardziej w demoludach z jakichś innych tajemniczych powodów, a nie
    dlatego że jest niski % wyszczepionych.
    3. Dostał od Olina ten wykres co wyżej pokazujący, że przed szczepieniami wirus
    kosił w miarę równo wszystkich.

    I w sumie nie wiem co Shurek teraz twierdzi, widać czegoś takiego jego religia
    nie uwzględnia i się zapętlił :D