    Date: Tue, 15 Feb 2022 06:23:30 +0100
    Subject: Re: Korelacja
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <pov8cym5b0h1$.waxbo41k5o1a.dlg@40tude.net> <a...@w...eu>
    <me3lm3nqjus0$.1jp50u9qpaub2.dlg@40tude.net>
    <62053577$0$6646$65785112@news.neostrada.pl>
    <6205550e$0$479$65785112@news.neostrada.pl>
    <6...@4...com>
    <6206db68$0$470$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@4...net>
    <vWqOJ.370016$9Y33.88724@fx06.ams1>
    <620ab51a$0$469$65785112@news.neostrada.pl>
    <_hCOJ.379972$9Y33.187782@fx06.ams1>
    From: Shrek <...@w...pl>

    > Ale tam u JF było o zakażeniach/zarażeniach zdaje się, czyli o stanie
    > przed namnożeniem się wirusa w stopniu skutkującym chorobą i/lub
    > transmisją.

    No właśnie tak definiuje się skuteczność szczepionki;) Jakby ci ktoś dwa
    lata temu powiedział, że przecież oczywiste jest że szczepioenia nie
    chronią przed zachorowaniem, to byś powiedział, ze pojebało;) A teraz
    masz zawodników co twierdzą, że nie zapobiegają i nigdy nie zapobiegały
    i jak ktoś twierdzi, że zapobiegają to antynaukowy nieszczep i
    płaskoziemca;)

    > U mnie z już szalejącym omikronem i zakażeniami ART/PRC na poziomie
    > 10tys dziennie, obłozenie łóżek ca 1000, w tym pod respiratorem ~150, w
    > tym na OIOMach ~25. W tych 2ch ostatnich ~25% to nieszczepy i szczepy z
    > jedną dawką. Umiera jednocyfrowa ilość osób dziennie z czego w pełni
    > zaszczepionych 0-2. Stopień wyszczepienie (min dwie dawki ~94%). Mówisz,
    > że to mało?

    No u nas coś koło 50% skuteczniości - 25% worków to zaszczepieni przy
    wyszczepieniu troszkę ponad 50%. Znacząco ale od 100% daleko.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.