  • Data: 2022-02-15 17:36:49
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.02.2022 o 12:25, J.F pisze:

    > Ale nie sprawdzasz, moze jakies zostaly :-)
    >
    > Ja sprawdzalem miesiac temu - juz zabraklo :-)

    No widzisz;) Swoją drogą ciekawe jakby zareagowali jakbym przyszedł w
    marcu i tłumaczył, że szczepiłem się w listopadzie i już czas na kolejną
    dawkę;)

    > Gdzies mi zniknal link, a byla opisana aferka z czasow, jak Kopacz
    > byla MZ. Byla jakas mala epidemia czy ryzyko swinskiej czy ptasiej
    > grypy, i chyba namawiala do prywatnych szczepien.

    Z tego co pamętam nie namawiała prywatnie tylko powiedziała że w dupie
    mamy świńską chyba grypę i szczepionki na nią, a jak ktoś musi, to niech
    się prywatnie szczepi. Szurka;)

    > "Polska kupi szczepionki przeciwko wirusowi grypy typu A/H1N1, jeżeli
    > znajdzie producenta, który weźmie odpowiedzialność prawną i cywilną za
    > ich bezpieczeństwo - zapowiedział premier Donald Tusk 11 grudnia na
    > konferencji prasowej w Brukseli.

    W sumie też dobry wątek. Wszyscy namawiają - bezpieczne, skuteczne, ale
    jak przychodzi co do czego to musisz się podpisać, że dobrowolnie
    wziąłeś szczepionkę i nie ma to nic wspólnego z ewentualnymi szykanami
    za nie wzięcie. No i producent pewny, ale już odpowiadać prawnie nie chce;)

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.