    From: m...@g...com
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kopia VHS - czy mogę ?
    Date: Fri, 16 Nov 2007 00:15:05 -0800 (PST)

    >MZ ogólnie dla państwowych instytucji jest łatwiej przyjąć, że posiadają
    >odpowiednie zezwolenia (mogłeś z kolei założyć ich profesjonalizm).

    Dziękuję Panie Marcinie za wszystkie uwagi i odpowiedzi do moich
    pytań, mniej więcej już wiem jak powinienem się zachowywać. Zgadzam
    się z opinią, że sprawa nie jest tak prosta jak pisali inni uczestnicy
    dyskusji, myślę, że w sytuacji nieprzyjemnych konsekwencji, odemnie
    jako profesjonalisty można teoretycznie oczekiwać większej znajomości
    tematu niż od zwykłego klienta. Z drugiej strony każdy mój klient
    wypełnia druczek zamówienia i dodam z tyłu tego druczka, taki mini
    regulamin usług, na którym dodam punk, że osoba która zleca mi
    kopiowanie oświadcza, że ma do tego prawo, myślę, że to też jest dobry
    pomysł.

    Dziękuje jeszcze raz wszystkim za pomoc i życzliwość!
    Pozdrawiam serdecznie
    Miłosz