  • Data: 2009-04-11 11:44:58
    Temat: Re: Konwencja Wiedenska w wersji polskiej
    Od: "lukeg" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrngu0vh0.can.januszek@gimli.mierzwiak.com...

    > Pewnie można zamówić taki załącznik w cokprm.gov.pl
    >
    > Swoją drogą to ciekawy problem czy tłumaczenie Konwencji nadal jest
    > Konwencją?

    Baaa, Ty mi powiedz, co z tym zrobić:
    http://eur-lex.europa.eu/Notice.do?mode=dbl&lang=pl&
    lng1=pl,en&lng2=bg,cs,da,de,el,en,es,et,fi,fr,hu,it,
    lt,lv,mt,nl,pl,pt,ro,sk,sl,sv,&val=259975:cs&page=1&
    hwords=

    Patrz art. 6 ust. 4:

    Tekst polski: "Państwo Członkowskie może także podjąć tego rodzaju środki w
    stosunku do beneficjenta wyjątku lub ograniczenia przewidzianego zgodnie z
    art. 5 ust. 2 lit. b), *o ile* podmioty praw autorskich umożliwiły już
    zwielokrotnianie utworów do użytku prywatnego w zakresie niezbędnym do
    skorzystania z danego wyjątku lub ograniczenia"

    Tekst angielski: "A Member State may also take such measures in respect of a
    beneficiary of an exception or limitation provided for in accordance with
    Article 5(2)(b), *unless* reproduction for private use has already been made
    possible by rightholders to the extent necessary to benefit from the
    exception or limitation concerned"

    Albo nie rozumiem polskiego, albo angielskiego, albo przepis w różnych
    wersjach językowych stanowi co innego...