eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKontrolerzy z Poczty Polskiej mają sprawdzać w mieszkaniach czy mamy telewizory. › Re: Kontrolerzy z Poczty Polskiej mają sprawdzać w mieszkaniach czy mamy telewizory.
  • Data: 2016-07-05 13:13:28
    Temat: Re: Kontrolerzy z Poczty Polskiej mają sprawdzać w mieszkaniach czy mamy telewizory.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-07-05 o 12:42, Com pisze:

    >Idea jest właśnie taka, aby nie była to kolejna komercyjna telewizja
    >(oglądam to, za co płacę), tylko pełniąca jakieś wyższe funkcje
    >(czyli opłacana nie tylko przez tych, co oglądają). Ci, którzy
    >postulują "niech zakodują" w ogóle nie rozumieją o co chodzi.

    Innymi slowy - powinna byc utrzymywana z podatkow.
    Ale czy osobnego, czy doliczyc do PIT, albo podzielic VAT ...

    >Jednakże przykład USA pokazuje, że taka państwowa telewizja jest o
    >kant dupy potrzebna.

    Owszem, jak widac mozna bez niej zyc, ale trzeba przyznac, ze
    -taka telewizja ciagnie w gore poziom innych stacji. Choc u nas raczej
    widac, ze to inne ciagna ja w dol :-)
    -a gdzie potem puszczac politykow i transmisje z Sejmu ?
    Bo jak maja placic ... to stwierdza, ze ze stanowiska trzeba tez
    zarobic na poniesione koszta :-)

    J.