eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKontrolerzy z Poczty Polskiej mają sprawdzać w mieszkaniach czy mamy telewizory. › Re: Kontrolerzy z Poczty Polskiej mają sprawdzać w mieszkaniach czy mamy telewizory.
  • Data: 2016-07-05 13:13:47
    Temat: Re: Kontrolerzy z Poczty Polskiej mają sprawdzać w mieszkaniach czy mamy telewizory.
    Od: szerszen <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    z <...@...pl> wrote:

    > Tyle postów a niczego nowego się nie dowiedziałem.
    > Dzięki chłopaki. Czekam na więcej ;-)

    A czego się chciałeś dowiedzieć?
    Gazety mówia, że poczta ma sprawdzać.
    Poczta może sobie nwet chcieć sprawdzać, ale nie ma żadnych uprawnień, więc jak nie
    wpuścisz, a przez okno nie zajrzy, to nic nie sprawdzi.
    Może nałożyć zaległą danine, a Ty ich możesz zgodnie z prawem spuścić na drzewo. Jak?
    Google prawdę Ci powie.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń