eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKontrolerzy z Poczty Polskiej mają sprawdzać w mieszkaniach czy mamy telewizory. › Re: Kontrolerzy z Poczty Polskiej mają sprawdzać w mieszkaniach czy mamy telewizory.
  • Data: 2016-07-06 00:35:22
    Temat: Re: Kontrolerzy z Poczty Polskiej mają sprawdzać w mieszkaniach czy mamy telewizory.
    Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-07-05 o 01:14, rageofhonor pisze:

    > Użytkownik "z" <...@...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Ciekawe na jakiej podstawie chcą cokolwiek ściągać?
    >
    > Zarówno PP jak TVP to spółki. Spółki mogą żądać opłat tylko i
    > wyłącznie gdy mamy z nimi podpisaną umowę.
    > Chyba nikt z nimi nic nie podpisywał?
    > Inna sprawa to że uruchamiając telewizję naziemną i likwidując
    > tradycyjne nadajniki do odbioru konieczny jest dekoder.
    > Nie wszyscy muszą mieć takie urządzenie. Czyli sami sobie w nogę
    > strzelili.
    > Dodatkowo nie ma obowiązku wpuszczania obcych osób do domu.
    >
    > Dlatego niech się gonią na drzewo.
    Właczam telewizor z dekoderem UPC Horizon, a na ekranie zasuwa mi
    niebieski pasek z informacją, zebym nie zapomniała abonamentu RTV
    zaplacić. To juz szczyt szczytów!
    Zadzwonilam do UPC, przełaczyli mnie do jakiegos technika, a on mówi, że
    nic o tym nie wie i nie widział takiego paska. Był wielce zdumiony, albo
    głupka odgrywał. Może wzięli forsę od poczty za puszczanie tego paska.
    Ja placę abonament przelewem na konto, to poczta koło domu (węszą teraz
    wszystkich) nie wie czy płacę, czy nie i nie powinno ich to interesować.
    Ludzie na poczcie osiedlowej to jacyś protegowani przez Sp-nię
    Mieszkaniową. Wszędzie swoich powtykali.

    --
    animka