eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKontrolerzy z Poczty Polskiej mają sprawdzać w mieszkaniach czy mamy telewizory. › Re: Kontrolerzy z Poczty Polskiej mają sprawdzać w mieszkaniach czy mamy telewizory.
  • Data: 2016-07-05 13:12:17
    Temat: Re: Kontrolerzy z Poczty Polskiej mają sprawdzać w mieszkaniach czy mamy telewizory.
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-07-05 o 13:10, z pisze:

    > To wiem ale co dalej skoro "delikwent" nie wpuszcza.
    > Czy z faktu podpisania umowy z kablówką można wprost poddać go egzekucji
    > abonamentu RTV.

    Egzekucji nie, ale skoro wiadomo gdzie szukać, to trzeba można po prostu
    stosować lepsze metody kontroli. Już zupełnie pomijając fakt, że jak
    jest teraz na przykład 300 kontroli rocznie, to po lepszym dobraniu
    próby do kontroli ta sama liczba da lepsze rezultaty trafień.

    > Za komuny taka konstrukcja byłaby oczywista ale lata minęły i
    > technologia się zmieniła.
    > Kablówki oferują teraz usługi oglądania TV na komputerach i urządzeniach
    > przenośnych nie podlegających pod abonament.

    A bo to pierwszy i ostatni nieżyciowy przepis?

    --
    Liwiusz