eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKontrolerzy z Poczty Polskiej mają sprawdzać w mieszkaniach czy mamy telewizory. › Re: Kontrolerzy z Poczty Polskiej mają sprawdzać w mieszkaniach czy mamy telewizory.
  • Data: 2016-07-05 12:15:46
    Temat: Re: Kontrolerzy z Poczty Polskiej mają sprawdzać w mieszkaniach czy mamy telewizory.
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-07-04 22:02, ąćęłńóśźż pisze:
    > Ja przede wszystkim nie rozumiem, dlaczego kablówka nie jest poborcą opłat za abo.
    > Oczywiście rzecz w przychodach Poczty Polskiej z tytułu pobierania abonamentu.

    Bo poczta polska za takie pobieranie bierze odpowiednią kasę, a na
    obsadę stanowisk w poczcie polskiej wpływ mają politycy, więc jasnym
    było, że utrącono pomysł, aby kablówki (bo taki był, zresztą proponowali
    go właściciele dużych sieci swojego czasu)pobierały tą opłatę, bo tak
    poczta sobie zarobi, a znajomy polityka będzie miał odpowiednio dużą premię.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.ppa.pl