    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Kontrola zus
    <2ph3y5r44ko1.1sb2m6adtctst$.dlg@40tude.net>
    <cozAJ.1525057$8674.911755@fx11.ams1>
    <61d33631$0$558$65785112@news.neostrada.pl>
    <V0MAJ.1525131$8674.1252167@fx11.ams1>
    <61d3da72$0$560$65785112@news.neostrada.pl>
    <GnSAJ.1507158$M6Ub.1367259@fx10.ams1>
    <61d48409$0$509$65785112@news.neostrada.pl>
    <sq8BJ.298120$keh8.239105@fx02.ams1>
    <61d52f5b$0$535$65785112@news.neostrada.pl>
    <HvqBJ.1477565$LNrd.1063244@fx09.ams1>
    <61d6a17f$0$530$65785112@news.neostrada.pl> <ljLBJ.9$Imt7.4@fx09.ams1>
    <61d7e8c2$0$527$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Fri, 07 Jan 2022 23:42:08 GMT

    On 2022-01-07, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > To wyjaśniej jak chcesz obniżyć podatki ("daniny") a jednocześnie
    > osiągnąć dodatkowe 10% PKB rocznie. Bo jak dla mnie bez smoka się nie
    > obejdzie:P

    No coś za coś, wiadomo pewne koszty muszą być, ale niekoniecznie tak jak
    powtarzasz, że młodzi będą się musieli dokładać

    > No właśnie - więc w sumie nic to nie da. Bo statystycznie jebnąć musi.

    Kilka pokoleń bardziej współczesnych to nie jest statystycznie właściwa
    próbka :)

    > Zresztą jak napisałem - w kraju na dorobku (a cały czas tacy jesteśmy)
    > oszczędności sprzed pół wieku będą ststystycznei niewiele warte.

    > No dobra - to dodajmy demokretyczne kraje:P

    Demokracja nie ma z tym nic wspólnego :) Dużo bardziej mądrość i
    dojrzałość elit.

    > Moim zdaniem po prostu nie ma sensu...

    Sens jest, bo tylko tak można jakoś oszacować czy warto. Może DżejEf ma
    rację, że obecny system to jest to co tygrysy lubią najbardziej, a może
    jednak ludzie wychodzą lepiej gdy zamiast 60% z ich pensji zabiera im
    się np. 9%?

    --
    Marcin