  • Data: 2022-01-04 08:08:22
    Temat: Re: Kontrola zus
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-01-04, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > No sam napisałeś, że masz 60 ale nie będziesz przeginał bo cię zwolnią:P

    Jakbym przez parę lat wykorzystywał wszelkie formy płatnych urlopów,
    czli w praktyce nie byłoby mnie jakieś 40% czasu w pracy to ktoś by się
    w końcu zaczął zastanawiać jaki sens mnie trzymać i mi płacić, nie? A w
    normalnym trybie to po tych 60 dnia pewnie dostałbym drugie tyle
    bezpłatnego.

    > Czyli jeszcze lepiej - masz ale nie korzystasz:P

    I tak i nie, bo te urlopy są przecież od zdarzeń w sumie losowych a nie
    maksymalizacji nie bycia w pracy. Jakbyś wiedział, że ktoś będzie
    wykorzystywał 100% przysługującego to byś takiej osoby nie zatrudnił bez
    względu na okoliczności (zakładając, żeś nie filantrop), prawda?

    --
    Marcin