eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKontrola prędkości "na licznik" › Re: Kontrola prędkości "na licznik"
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.dialog.net.
    pl!not-for-mail
    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kontrola prędkości "na licznik"
    Date: Thu, 23 Aug 2007 18:11:44 +0200
    Organization: Dialog Net
    Lines: 31
    Message-ID: <fakbkm$paq$1@news.dialog.net.pl>
    References: <fa6n6p$egl$1@news.onet.pl> <fa6p2d$rg3$1@news.wp.pl>
    <op.tw9bzfi4rgp2nr@sempron> <fa6v9k$uv9$1@news.onet.pl>
    <fa70u6$oj0$1@nemesis.news.tpi.pl> <fa74dt$9th$1@news.onet.pl>
    <fa7akr$8b7$1@news.dialog.net.pl> <fa97gf$1ln$1@inews.gazeta.pl>
    <fa9hlc$i8s$1@news.dialog.net.pl> <fajpjk$2dn$1@pippin.nask.net.pl>
    <fajql2$dfc$1@news.dialog.net.pl> <fak12a$60e$1@pippin.nask.net.pl>
    <fak3bh$k3n$1@news.dialog.net.pl> <fak8i7$9l4$1@pippin.nask.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: dynamic-87-105-245-143.ssp.dialog.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.dialog.net.pl 1187885526 25946 87.105.245.143 (23 Aug 2007 16:12:06
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@d...net.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 23 Aug 2007 16:12:06 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3138
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:482214
    [ ukryj nagłówki ]

    W wiadomości news:fak8i7$9l4$1@pippin.nask.net.pl Sebcio
    <s...@n...com> pisze:

    >> Chyba najpopularniejszym dziś rozwiązaniem jest transmisja danych dla
    >> prędkościomierza ze skrzyni biegów, w której znajduje się impulsator.
    >> Ale to już OT.
    > Z kół to skrót myślowy :) W praktyce prędkość pochodzi z modułu ABS/ESP,
    > czujnika w dyferencjale czy jak piszesz w skrzyni biegów, etc. :)
    Najczęściej ze skrzyni. Z ABSu może (nie musi) być tylko jak auto go ma (a
    skrzynie zawsze ma). Z dyferencjału jako takiego raczej nie - jak napęd
    blokowy to dyferencjał jest częścią SB, a jak jest wał napędowy i most z
    dyferencjałem to niepraktyczne. ;)

    > Zakładamy oczywiście stan prawidłowej pracy.
    Założenia możemy robić różne. Chodzi o dowód sprawności w chwili pomiaru.
    Ileś lat temu była taka dosyć głośna sprawa, że kierowcy łapani suszarką lub
    radarem stacjonarnym na dzień dobry prosili policjantów o atest (czy
    aktualna legalizację - nie pamiętam), bo się zwiedzieli, że taki dokument
    jest wymagany. I wygrywali, natomiast policjanci szybko zaczęli ten dokument
    mieć przy sobie.

    >> Ja bym raczej pokusił się o twierdzenie, że sąd uzna świadectwo
    >> policjantów nawet jeśli poświadczają nieprawdę.
    > Owszem. Z praktyki wiem, że policjanci generalnie nie bawią się w
    > zatrzymywanie pojazdów jadących z nadmierną prędkością, jeśli poruszają
    > się nieprzystosowanym do tego celu radiowozem.
    Czyli np. Polonezem. ;))))

    --
    Jotte

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1