eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKontrola prędkości "na licznik" › Re: Kontrola prędkości "na licznik"
  • Data: 2007-08-23 16:11:44
    Temat: Re: Kontrola prędkości "na licznik"
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W wiadomości news:fak8i7$9l4$1@pippin.nask.net.pl Sebcio
    <s...@n...com> pisze:

    >> Chyba najpopularniejszym dziś rozwiązaniem jest transmisja danych dla
    >> prędkościomierza ze skrzyni biegów, w której znajduje się impulsator.
    >> Ale to już OT.
    > Z kół to skrót myślowy :) W praktyce prędkość pochodzi z modułu ABS/ESP,
    > czujnika w dyferencjale czy jak piszesz w skrzyni biegów, etc. :)
    Najczęściej ze skrzyni. Z ABSu może (nie musi) być tylko jak auto go ma (a
    skrzynie zawsze ma). Z dyferencjału jako takiego raczej nie - jak napęd
    blokowy to dyferencjał jest częścią SB, a jak jest wał napędowy i most z
    dyferencjałem to niepraktyczne. ;)

    > Zakładamy oczywiście stan prawidłowej pracy.
    Założenia możemy robić różne. Chodzi o dowód sprawności w chwili pomiaru.
    Ileś lat temu była taka dosyć głośna sprawa, że kierowcy łapani suszarką lub
    radarem stacjonarnym na dzień dobry prosili policjantów o atest (czy
    aktualna legalizację - nie pamiętam), bo się zwiedzieli, że taki dokument
    jest wymagany. I wygrywali, natomiast policjanci szybko zaczęli ten dokument
    mieć przy sobie.

    >> Ja bym raczej pokusił się o twierdzenie, że sąd uzna świadectwo
    >> policjantów nawet jeśli poświadczają nieprawdę.
    > Owszem. Z praktyki wiem, że policjanci generalnie nie bawią się w
    > zatrzymywanie pojazdów jadących z nadmierną prędkością, jeśli poruszają
    > się nieprzystosowanym do tego celu radiowozem.
    Czyli np. Polonezem. ;))))

    --
    Jotte

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1