  • Data: 2007-02-06 15:06:23
    Temat: Re: Kontrola policyjna i prawa
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:eqa54r$5ib$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > siłowych, choć tak samo skutecznych. A z resztą po co tak się bawić?,
    > jak nie ma nic do ukrycia, to po ci się opiera, i tak wejdą.

    wiesz, czytajac to co sie tu pisze i jakie maja uprawnienia, a jakie ja
    mam prawa, to jestem na bank przekonany, ze jakby weszli do mnie, to
    skasowali by mi lapka, mimo ze mam leglana winde i nero, oraz openoffica,
    chocby z tego prostego powodu ze mam ponad 2 giga rozmaitego freewerowego
    softu w formie instalek, a przeciez te cwoki nie stwierdza u mnie nic,
    beda musieli zabrac na "ekspertyze", ktora zajmie niewiadomo ile i
    niewiadomo kiedy i czy wogole odzyskam kompa