eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKonto Paypal - weryfikacjaRe: Konto Paypal - weryfikacja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.straub-nv.de!eternal-sept
    ember.org!feeder.eternal-september.org!mx04.eternal-september.org!.POSTED!not-f
    or-mail
    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Konto Paypal - weryfikacja
    Date: Mon, 14 Jan 2013 18:30:04 -0600
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 58
    Message-ID: <kd27uc$6sd$2@dont-email.me>
    References: <3...@g...com>
    <Pine.WNT.4.64.1301142321130.2340@quad> <kd274f$lt$1@speranza.aioe.org>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Tue, 15 Jan 2013 00:30:04 +0000 (UTC)
    Injection-Info: mx04.eternal-september.org;
    posting-host="aa7fc89e8c9f79d734e1408fa8fbe955"; logging-data="7053";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1+mYealXogh5LqMmAEk2d2Dg3jbmS3NXuk="
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:20.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/20.0a2
    In-Reply-To: <kd274f$lt$1@speranza.aioe.org>
    Cancel-Lock: sha1:BnF3iF82G32GTk2ALON5VPFudKA=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:713760
    [ ukryj nagłówki ]

    ikarek wrote:
    > Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał w
    > wiadomości news:Pine.WNT.4.64.1301142321130.2340@quad...
    >> On Mon, 14 Jan 2013, f...@g...com wrote:
    >>
    >>> Czy Paypal przechowując moje pieniądze ma do nich jakiekolwiek prawo,
    >>
    >> Nie, ma obowiązki.
    >> PayPal jest bankiem i obowiązują go regulacje dotyczące banków.
    >
    > Odważne słowa xD

    sam Paypal o tym informował.
    Dokładnie jest to instytucja kredytowa na prawie luksemburskim.




    >
    > Czy mam rozumieć, że mogę na nich złożyć skargę do KNF
    > lub innego arbitra?

    Owszem mozesz.
    Zdaje sie w Luxemburgu, bo tam mają oddział.

    dokładnie info masz tu.

    W przypadku, gdy nie uda nam się rozstrzygnąć sporu, po zakończeniu
    naszej wewnętrznej procedury rozstrzygania sporów Użytkownik może złożyć
    skargę u brytyjskiego rzecznika konsumentów ds. usług finansowych lub
    złożyć przeciwko nam pozew w sądzie w Anglii lub Walii (lub w sądzie
    lokalnym, jeśli Użytkownik jest konsumentem). Skargi można również
    składać w Europejskim Centrum Konsumenta (European Consumer Centre,
    ECC-Net). Więcej informacji o ECC-Net i sposobie kontaktu z tą
    instytucją można uzyskać na stronie
    http://ec.europa.eu/consumers/redress_cons/. Informacje na temat
    rzecznika konsumentów ds. usług finansowych można uzyskać na stronie
    http://www.financial-ombudsman.org.uk. Nierozwiązane spory można również
    zgłaszać pisemnie do naszej organizacji nadzorującej (CSSF) pod adresem
    Commission de Surveillance du Secteur Financier (CSSF) 110, Route
    d'Arlon L-2991 Luxembourg.






    > Pytam, gdyż parę lat temu wycofali mi kilka
    > transakcji odmawiając podania przyczyny, co spowodowało
    > ujemne saldo na koncie. Następnie zablokowali konto i domagali
    > się wysłania pocztą czeku (!) do jakiegoś banku w Anglii... strasząc
    > przez pewien czas windykacją... także pytam zupełnie serio, czy
    > polskie instytucje są władne wyjaśniać takie sytuacje? Ja tego wtedy
    > nie drążyłem, gdyż żadnych strat nie poniosłem, ale jestem ciekaw.

    jak wyzej.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1