  • Data: 2004-05-20 10:42:11
    Temat: Re: Kontener pod klatką
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:44a2.00000563.40ac7b0d@newsgate.onet.pl...
    > Nie da się zostawić akrtki w drzwiach> tam jest kilka mieszkań odzielonych
    od
    > reszty kratą.

    Nie mozesz poprosic sasiada, ktory mieszka za krata,
    by zostawil kartke w drzwiach?
    Poza tym mozna zoastwaic waidomosc na jakiejs tablicy
    ogloszen.

    >Skąd wiem? Bo sąsiedzi powiedzieli. Facet wyremontował mieszkanie
    > i czeka, ąz pojawią się chętni do wynajęcia. Remont skonczony, firma sobie
    > poszła, tylko kontener został.

    Kontener nie bedzie stal w nieskonczonosc. Za kontener
    sie placi. Mowie to po to, by zwrocic Ci uwage,
    ze facet na pewno sie pojawia lub pojawi wkrotce.
    Oczywiscie moze byc to trudnoscia uchwycenie go,
    jesli pojawia sie sporadycznie, lecz wiadomosc
    mozna zostawic (jak wyzej).

    >I nie chodzi mi o to, ze tkoś specjalnie robi mi
    > przykrość. Ale o to, ze jesteśmy takim narodem, co żadnej sprawy ni
    epotrafi
    > załatwić porządnie i do konca. :(((

    Nie uogolniaj. Nie mamy podstaw do tego,
    by posadzac go o dzialania celowe. Poprostu
    jemu kontener nie przeszkadza, natomiast
    nie wie, ze Tobie przeszkadza. Tak jak Ty
    nie potrafisz zrozumiec jego, tak on
    nie potrafil zrozumiec Ciebie. Dlatego
    najprosciej jest szukac sposobu
    na skomunikowanie sie z nim i dogadanie
    sie - zamiast szukania porad prawnych.
    Porad prawnych szuka sie wtedy, gdy
    nie mozna dogadac sie z druga strona.
    A tu, jak do tej pory, chyba niewiele
    zrobilas by sie z nim skontaktowac.
    Zgadza sie?

    A naprawe swiata lepiej jednak zaczac od siebie.
    Tak wiec oprocz szukania tego co on zle zrobil,
    zastanow sie, co Ty zle zrobilas, ze go
    do tej pory nie poinformowalas. To juz
    jest bardziej tworcze i moze pchnac sprawe
    do przodu.

    WOJSAL