  • Data: 2008-04-26 21:56:40
    Temat: Re: Konsekwencje wypadku samochodowego
    Od: "Kret z domu" <maytki(malpa)@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czytam, czytam i czytam te wątek i ...
    Ja to widzę tak:
    Kobieta wysiada z autobusu (więc teraz nie widi drogi przed autobusem), cofa
    się ogląda drogę i widzi z lewej pusto z prawej autobus którym jechała,
    wchodzi na jezdnię , o fu...auto jedzie w jej stronę, przyśpiesza i niestety
    ma pecha.
    A np kierowac auta mógł to widzieć tak:
    Jade sobię droga widzę przed sobą autobus, gdy go mijam z mojej lewej strony
    spostrzegam na jezdni kobietę, odbijam w prawo ale ona przez ten czas
    przebiega jezdnię i niestety ląduje mi na masce... dzonię pod 112...

    >To teraz pytanie: z
    > jaką prędkością naprawdę jechał ten kierowca?

    Nigdzie nie napisałeś że miało to miejsce na drodze z ograniczeniem
    prędkości do 50km/h a jesli było to 80km/h ?? (np w warszawie są drogi w
    terenie zabudowanym z takimi ograniczeniami)

    Z drugiej strony jesli był to teren zabudowany to nie chce mi się dać wiary
    że w okolicy nie ma żadnej "zebry"

    Przemek - maytki(małpa)o2.pl
    www.kluchojady.prv.pl