  • Data: 2022-07-07 19:15:56
    Temat: Re: Konin - jest akt oskarżeni
    Od: _Master_ <M...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek-07-lipca-2022 o 16:09, Shrek pisze:
    > Może i mógłbym coś więcej bez trudu wymyślić, ale po co? To co napisałem
    > jest do bólu prawdziwe - jedyne realne osiągnięcie konfy to wyrok
    > trybunału kulinarnego. Cała reszta to pierdolenie - łącznie z proruskim
    > szczekaniem korwina. Po prostu bez żadnego realnego znaczenia.

    Ale w ten sposób zaprzeczasz ideałom tfuuudemokracji. ;-)

    Tak samo będziesz krytykował inne partie które jeszcze nie rządziły?
    Będziesz miał w dupie głos milionów wyborców co oddali na nich głos?

    Hołownia to coś zrobił? Ta niby nowa lewica Razem?

    Wiele razy udowodniłem Ci że Konfederacja ma program i potrafi
    racjonalnie oceniać sytuację i przewidywać skutki GŁUPOTY bandy przy
    władzy. Nie jest w żadnym kontekście głupsza albo gorsza od bandy czworga.

    Jakich wymagasz OSIĄGNIĘĆ? Ppokazówki na granicy czy występu jachiry?