    From: Raku <r...@a...kom.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Konflikt - pracodawca - były pracownik
    Date: Tue, 22 Mar 2005 23:42:41 +0100

    witek napisał(a):
    > Raku wrote:

    > Nawet jak cie nie łączyły to rozpowiadania na lewo i prawo, że firma X
    > jet do dupy, może skończyć się tym samym, tylko ktoś w firmie X musi się
    > wkurzyć.

    A jeśli to prawda - nie sa to żadne pomówienia???? i działam lojalnie
    dla klienta, niekoniecznie lojalnie dla pracodawcy ? Lecz skoro mnie nie
    łączą z pracodawcą żadne umowy nie jestem ZOBOWIĄZANY dbać o jego dobre
    imie.

    Chyba nie myslisz, że rozpowiadam fałszywe informacje niezgodne z
    prawdą. Informuje tylko, że firma która mnie zwolniła z dnia na dzień
    nie jest godna polecenia.

    Dodatkowo pisze o tym poniżej - firma mnie zwalnia lecz po jakimś czasie
    wraca do klienta i chce kontunuowac z nim wspołprace. Ale to była moja
    praca, moja firma i moja prowizja, która przepada bo zostałem zwolniony
    (system wynagrodzenia: stała pensja najniższ jaka się da + prowizja od
    kontraktu, uzgodnione 20%).
    Na dodatek dodam, że prowizja na "gębe", umowa na piśmie na czas określony.

    Czy ta firma jest godna polecenia ?

    --
    Raku