    From: name <n...@m...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Konferencja prasowa min.Ziobro
    Date: Sat, 11 Feb 2006 01:23:36 GMT

    "Lookasik" <l...@p...o2.pl> wrote:

    > nazywal po imieniu?!?!?!?.. jezeli ma sie dodowy na korupcje to sie wszczyna
    > postepowania karne a nie piepszy w telewizji ,ze srodowisko jest
    > skorumpowane.... to jest minister a nie chlop pijacy piwo przy sklepie..
    > nalezy od niego wymagac szczegolnej odpowiedzialnosci w formulowaniu
    > opinii... a to co robi M. Ziobro to nic wiecej jak populizm IMHO zupelnie
    > celowy.. kompletnie nie zalezy im na poprawie sytuacji ale na tym ,zeby jak
    > najwiecej ludzi bylo za nimi

    Magister Ziobro ma jeden niepodwazalny atut: jest spoza ukladzikow
    ubecko-peerelowskich, jak Gardocki.

    Nie musi martwic sie molestowaniem starych ubekow z branzy.
    Jest z innego pokolenia, i nie ma zobowiazan do gardockich.

    Zadnych.

    Polskojezyczne media uzywaja wobec niego jezyka zarezerwowanego do tej pory
    tylko dla Leppera. A to znaczy, ze establiszment ubecki jest w panice.

    70% obywateli uwaza sedziow za zawod doszczetnie skorumpowany. Ilu ministrow
    do tej pory odwazylo sie uzyc tego wyrazu wobec konkretnego sedziego?