  • Data: 2004-11-11 11:34:40
    Temat: Re: Konferencja prasowa Romana Giertycha
    Od: "Pawel" <p...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Grzegorz Kruk, Ph.D. <g...@t...pl> napisał(a):

    > Oglądałem dzisiaj konferencję prasową pana mecenasa Romana Giertycha na TVN.
    > 24. Miałem okazję słuchać go i oglądać pierwszy raz w życiu. Mówił bardzo
    > rozsądnie i rzeczowo. Szkoda, że w Polsce nie wszyscy prawnicy są równie
    > obiektywni jak on. Szkoda, że większości jest obojętny los naszego kraju,
    > ludności i nasza przyszłość. Szkoda, że tylko nielicznych prawników obchodzi
    > sprawiedliwość. Gdyby w Polsce było więcej takich ludzi jak Roman Giertych z
    > Ligi Polskich Rodzin, zapewne byłoby nam wszystkim lepiej.

    NTG, klub miłośników Romana jest na pl.soc.polityka, chociaz tutaj pewnie tez
    ale rozsądni ludzie wiedzą że nie o Romanie tu sie pisze tylko o czym innym.

    > Przeglądając posty, wyczytałem, że prawnicy specjalizują się teraz w pisaniu
    > donosów, z czego od lat słyną niektórzy Polacy poczynając od Obywatela
    > Piszczyka. Nie wstyd wam?

    Zawsze bede pisał donos na pacana który nie przestrzega netykiety i gra na
    nerwach ludziom którzy są na tej grupie. Nie podoba sie? Trudno

    >Ktoś tam stwarza zagrożenie dla sieci, ponieważ
    > napisał coś co myśli o obywatelach Izraela? Przypomina to czasy epoki
    > stalinowskich donosów. Wstyd panowie.

    Na tej grupie gówno kogo obchodzi Izrael i stalinowskie donosy. Bedziesz
    pisać na temat? To donosów nie bedzie. Moze nawet nas nazwać siepaczami Pol
    Pota doktorku z kropką po dr po studiach w wirtualnej
    Japonii,USA,Irlandii,Wyspach Owczych i Bornholmie.

    > Spędziłem poza granicami Polski kilka lat w poszukiwaniu środków na
    > utrzymanie rodziny. Skończyłem w Irlandii studia. Mieszkałem kilka lat w
    > Japonii. Wróciłem do kraju, który reklamowany był w roku 2000 jako kraj
    > wolny, kraj w którym zaszły "głęboko idące przemiany". To co faktycznie
    > zastałem widzimy sami na takich konferencjach prasowych z udziałem Romana
    > Giertycha i tutaj w tej grupie. To co faktycznie zastałem przeraża mnie.

    Kogo to obchodzi. NTG. Wynocha na pl.soc.polityka albo na pl.boże.jak.mi.źle.

    > Wyrazy szacunku dla pana Giertycha.
    > Pozdrawiam,
    > Dr. Grzegorz Kruk, Ph.D.

    Od kiedy to po "dr" sie stawia kropke doktorku? Pewnie w USA i Japonii...
    PS
    Zabawny jestes,powinienes wystąpić w "Rozmowach w toku" na TVN