  • Data: 2004-11-11 12:02:44
    Temat: Re: Konferencja prasowa Romana Giertycha
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pawel" <p...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:cmviog$g88$1@inews.gazeta.pl...

    > Zawsze bede pisał donos na pacana który nie przestrzega netykiety i gra na
    > nerwach ludziom którzy są na tej grupie. Nie podoba sie? Trudno

    Cóż. Ma pan geny po ludziach epoki stalinowskiej. Kiedyś za donosy dostawało
    się medale. Pan nawet nie ma na to wpływu. Ja też.

    > Na tej grupie gówno kogo obchodzi Izrael i stalinowskie donosy. Bedziesz
    > pisać na temat? To donosów nie bedzie.

    Ja zawsze piszę na temat i nie wiem co pan sugeruje. Poza tym wyraża się pan
    wulgarnie, ale nie pobiegnę z tym do abuse, ponieważ nie jestem kapusiem.

    > Moze nawet nas nazwać siepaczami Pol
    > Pota doktorku z kropką po dr po studiach w wirtualnej
    > Japonii,USA,Irlandii,Wyspach Owczych i Bornholmie.

    Znów mnie pan obraża tymi słowami.

    > Od kiedy to po "dr" sie stawia kropke doktorku? Pewnie w USA i Japonii...
    > PS
    > Zabawny jestes,powinienes wystąpić w "Rozmowach w toku" na TVN

    I znów mnie pan obraża i prowokuje, ale nie pobiegnę z tym do abuse.

    Pozdrawiam innych, którzy wyciągną z tego logiczne wnioski.
    Dr. Grzegorz Kruk, Ph.D.